• Veel gestelde vragen

    25 augustus om 13:20 uur

Hoe vaak moet ik mijn rooster checken?

Door ziekte of afwezigheid van docenten kan het voorkomen dat een les komt te vervallen. Het is daarom belangrijk om elke morgen het rooster te checken i.v.m. uitval.

Vragen rondom boekenlijsten

Omdat het bestellen van de boeken af en toe best ingewikkeld kan zijn, hebben wij voor jou een aantal veel gestelde vragen op een rijtje gezet. 

Niet alle boeken zijn leverbaar, wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat er bij één of meerdere boeken de status ‘Niet leverbaar’ staat, deze boeken worden opnieuw ingekocht en zullen in de komende weken weer online komen zodat jij deze alsnog kan bestellen. Tip: Bestel de boeken die wel leverbaar zijn al vast. 

Mijn lijst is niet beschikbaar, hoe kan ik nu boeken bestellen?
Het kan voorkomen dat je door een wisseling tijdens de opleiding anders staat ingeschreven dan een klasgenoot en dat de lijst voor jou nog niet beschikbaar is. Krijg jij deze melding? Stuur dan een e-mail naar groningen@rocmensoalting.nl, dan zoeken wij voor jou naar een oplossing. 

Ik heb mijn inloggegevens nog niet ontvangen, waar kan ik deze opvragen?
Heb jij nog geen inloggegevens van jouw schoolaccount? Controleer voor de zekerheid in de spam/ongewenst map. Heb je geen e-mail ontvangen, stuur dan een e-mail naar gj.de.boer@rocmensoalting.nl We proberen deze gegevens inclusief instructie, z.s.m. naar jou te sturen.

In de startweek zal er ruimte zijn om de inhoudelijke vragen over de boeken aan docenten te stellen. Denk hierbij aan vragen zoals:

  • wanneer heb ik welke boeken nodig
  • wanneer wordt er gewerkt  met de licenties
  • is een eerder bestelde druk voldoende